دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 8:07 بعد از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 53
نویسنده پیام
ramin آفلاین


ارسال‌ها : 16
عضویت: 29 /1 /1392
محل زندگی: شیراز
سن: 25
شناسه یاهو: ramin2982
تشکرها : 5
تشکر شده : 3
یه خواهش از دوستان عزیز
با سلام خدمت همه هم ولایتی های عزیزم که به فروم خودشون سر میزنن.
من عاجزانه یه خواهش دارم اونم اینه که اگه براتون ممکنه یه عکس از خودتون آپلود کنید تا من و امثال منی که از روستا دوریم بتونیم چهره هاتون رو ببینم.چون باور کنید من اگه بیام روستاشاید هیچکدوم از دوستان رو نشناسم..
برای اینکار میتونید به پنل کاربری خودتون ===>ویرایش پروفایل===>عکس پروفایل برید و یه عکس همونجا آپلود کنید تا بشه تصویر حساب کاربری شما...

امضای کاربر : به امید روزی که در تقویم بنویسند : تعطیل رسمی  سالروز ظهور حضرت صاحب الزمان
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 11:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :