یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:09 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



vahid آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 31 /1 /1392
تشکرها : 2
تشکر شده : 1
پاسخ : 1 RE با سلام

سلام به همه
رامین جان از زحمتی که برای ایجاد این فروم کشیدی تشکر میکنم امیدوارم که همیشه فعال بمونه!!
و اینکه وقتی تو وبلاگ خودتو معرفی کردی واسه من خیلی جالب بود. چون من اصلاً تو را نمی شناختم و تو هم احتمالاً همینطور! ولی وقتی خوندم که پسر حاج یعقوب هستی یه خاطره یادم آومد. قبلاً خونه شما تو غرب کشور بود ( به خاطر شغل باباتون ) الان دقیق اسم شهرش تو ذهنم نیست فکر کنم سنندج بود!! اون موقع ما یه مسافرت آمدیم غرب کشور و یه ناهار مهمان شما شدیم. اون روز بهمون خوش گذشت به خاطر اینکه تو یه جای دور هم ولایتیمون را دیده بودیم و همینطور خانواده شما خیلی خوشحال شدند.حالا بگذریم از اینکه قدیما کلاً ارتباطات بیشتر از الان بود. قسمت این بود که اینجا با شما آشنا بشم. که این هم یکی از اهداف وبلاگ و فروم دهنو هست.
من یه تقلب میکنم و این پستو هم تو وبلاگ می نویسم هم تو فروم

چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 - 15:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از vahid به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: ramin /
پرش به انجمن :