سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 4:43 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 143
نویسنده پیام
ramin آفلاین


ارسال‌ها : 16
عضویت: 29 /1 /1392
محل زندگی: شیراز
سن: 25
شناسه یاهو: ramin2982
تشکرها : 5
تشکر شده : 3
حرف حسابیه
««««««نقل قول از ramin
سلام سید جان ممنونم که سر زدی و ثبت نام کردی ایشالا ثبت نام ریاست جمهوریتون جبران کنم
کارکردن با این سایت خیلی راحته فقط کدهایی که به کار میره یکم پیچیده تره...راستی اگه مایل هستید میشه وبلاگ رو انتقال داد به این سایت.من دامنه tk.هم براش تهیه کردم و رمز سایت رو میدم خدمت خودتون و سید قاسم و هرجایی نیاز به کمک بود با جون و دل کمک میکنم.و برای اون وبلاگ هم یه کد دایورت میزارم که هر کسی که واردش شد یعد از 30 ثانیه خود به خود به سایت جدید منتقل بشه.البته میشه کد رو دست کاری کرد تا بلافاصله وارد بشه.به هرحال این یه پیشنهاده که از طرف من مطرح شده.من همه جوره در خدمت هستم»»»»

سلام
من می خوام هم از سید محمد و سید قاسم و آقا رامین تشکر کنم به خاطر فعالیت و تلاشی که برای به روز بودن وبلاگ و فروم انجام میدید. تلاش شما واقعاً قابل تحسینه ولی به نظرمن در مورد مسائل کلی وبلاگ و فروم فقط شما تنها تصمیم گیرنده نیستید اگر قراره تغییر اساسی خاصی انجام بشه باید مورد قبول اکثریت افراد باشه و بعد اعمال بشه رامین جان یه موقع سوء تفاهم براتون پیش نیاد. منظور من مخالفت با نظر شما نیست . منظورم اینکه تغییرات اساسی باید مورد قبول اکثریت باشه فقط همین ))))

پاسخ ramin
وحید جان حرفت حسابه...من خیلی تو این دنیای مجازی سیر میکنم.نمیدونم شما وبلاگ یا وبسایت داری یا نه ولی من توی چندتا از سرویس دهنده ها ،وبلاگ دارم ولی مهمترین کار من سایت لرد موبایل هست(www.raminha.ir)توی این مدت یه کوچولو کد نویسی یاد گرفتم و آشنا شدم با کدهایی که یه وبلاگ رو درست میکنه.سیستم بلاگفا که وبلاگ رووستا به مدیریت سید محمد و سید قاسم هست با محدودیت های زیادی روبرو هست.ولی سیستمی که من این فروم و وبسایت دهنو رو توش راه اندازی کردم بسیار پیشرفته اس.البته من پیشنهاد دادم فقط.الان هم وبسایت رو بسته ام و فقط فرووم در دسترسه.کد نویسی و اعمال تغییرات توی این سیستم بیشتره و به عنوانی انعطاف پذیری زیادی داره.300MG فضای آپلود رایگان با مدیریت آپلود در اختیارمون میذاره که واقعا بی نظیره...من بر اساس این مسائل این پیشنهاد رو مطرح کردم

امضای کاربر : به امید روزی که در تقویم بنویسند : تعطیل رسمی  سالروز ظهور حضرت صاحب الزمان
جمعه 06 اردیبهشت 1392 - 10:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vahid آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 31 /1 /1392
تشکرها : 2
تشکر شده : 1
پاسخ : 1 RE حرف حسابیه
با سلام خدمت دوستان رامین جان حرف های شما درسته . من خودم IT کار هستم و حرفاتون را قبول دارم ولی شما فقط از دید خودتون به قضیه نگاه میکنید که به نظرم این هم طبیعیه.و همچنین میتونید از نظرتون دفاع کنید.من هم مثل شما نظرم را میدم و فقط چیزی که من روش تاکید دارم اینه که نظر اکثزیت اعمال بشه نه نظر مدیران وبالگ و فروم.نظر من اینکه وبلاگ و فروم به هم ادغام نشه بهتره دلایل را در زیر مینویسم ولی سعی میکنم خلاصه بنویسم چون کیبورد ابن کامپیوتر بر چسب فارسی نداره و فارسی نوشتن سخته .1-اول و اصلی ترین دلیل اینه که وبلاگ و فروم دو چیز متفا وت با کاربرد متفاوت هستند. شما نمیتونید بگید چون وبلاگ دارید دیگه فروم نمی خواهید و یا بر عکس. 2-شاید شما فروم را از یه سرویس دهنده یا سایت قوی گرفته باشید و فضای اپلود زیادی در اختیارتون گذاشته باشه ولی ابن دلیل نمیشه که بخواهید به خاطر اون دست از کار وبلاگ بکشید.3-وبلاگ جذابیت خاص خودش را دارد که این جذابیت در فروم وجود ندارد. ولی فروم امکانات بیشتری دارد.من این چند خط را هم با ابن کیبورد به زور نوشتم فعلاً

جمعه 06 اردیبهشت 1392 - 22:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ramin آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضویت: 29 /1 /1392
محل زندگی: شیراز
سن: 25
شناسه یاهو: ramin2982
تشکرها : 5
تشکر شده : 3
پاسخ : 2 RE حرف حسابیه
ݘ . . . ǐ . www.dehnosadat.tk www.dehnosadat.tk/forum . ǐ .

امضای کاربر : به امید روزی که در تقویم بنویسند : تعطیل رسمی  سالروز ظهور حضرت صاحب الزمان
شنبه 07 اردیبهشت 1392 - 22:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ramin آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضویت: 29 /1 /1392
محل زندگی: شیراز
سن: 25
شناسه یاهو: ramin2982
تشکرها : 5
تشکر شده : 3
پاسخ : 3 RE حرف حسابیه
سلام من تاپیک رو فقل نکردم و نمیدونم چرا این شکلی شده بود.فک کنم به خاطر لپ تاپ بوده که چیزایی نوشته ام اینشکلی در اومده.

امضای کاربر : به امید روزی که در تقویم بنویسند : تعطیل رسمی  سالروز ظهور حضرت صاحب الزمان
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 11:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ramin آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضویت: 29 /1 /1392
محل زندگی: شیراز
سن: 25
شناسه یاهو: ramin2982
تشکرها : 5
تشکر شده : 3
پاسخ : 4 RE حرف حسابیه
به هر حال از نظرهاتون متشکرممن همون اول هم گفتم حرف من فقط یک پیشنهاد بود ...چون من یه سایت و فروم با هم درست کردم که حیفم اومد که سایتش بسته باشه و فقط از فرووم استاده بشه.چون من تو روستا نیستم که بتونم مث سید قاسم همچین مطالب زیبا و جالبی از روستا تهیه کنم مجبورم سایت رو ببندم.بازم تشکر از همه دوستانکربلایی رامین خلیلی

امضای کاربر : به امید روزی که در تقویم بنویسند : تعطیل رسمی  سالروز ظهور حضرت صاحب الزمان
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 11:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :